Váš distributor: 8131100


Dotazy a odpovědi k vyúčtování O2

10.08.2007 18:32

Nejčastější dotazy k vyúčtování od O2

Jaké je zúčtovací období mého telefonního čísla:
   Všechny telefonní čísla, která jsou v programu fy. KOSMETIKA FM Group Czech, s.r.o. mají zúčtovací období od 1. dne v měsíci do posledního dne v měsíci.

Co je to poměrné vyúčtování:
   Pokud si objednáte nové telefonní číslo nebo převádíte číslo od T-Mobile nebo Vodafone, tak v prvním měsíci, ve kterém voláte u O2, je Vám tarif účtován poměrnou částí. Znamená to, že pokud máte číslo u O2 aktivní např. od 16.6.2007, tak Vám bude O2 účtovat pouze 14 dnů měsíčního paušálu. Tzn. ne jeho plnou výši, ale pouze poměrnou část paušálu. Samozřejmě Vám bude v rámci tarifu uplatněna pouze poměrná část volných minut.

Jak se mám vyznat ve vyúčtování:
   O2 Vám účtuje měsíční paušál a provolané minuty v plných částkách. Ty naleznete rozúčtovány v horní polovině faktury. Na měsíční paušál a minuty provolané nad rámec paušálu se uplatňuje 28% sleva. Pokud odečtete od výše měsíčního paušálu nebo provolaných minut slevu 28%, získáte tak ceny, jež jsou uvedeny na tomto webu jako nabídka pro spolupracovníky KOSMETIKA FM Group Czech, s.r.o. Např. tarif Platinum Vám je účtován za 995Kč - 28% = 716 Kč.

Co znamená v pravidelných poplatcích "Team Nonstop":
   Tato služba Vám u tarifu Bronz a Platinum zajistí, že v rámci VPN se nevyčerpávají volné minuty.
 

Vaše KOSMETIKA FM GROUP CZECH

—————

Zpět